Известие

Collapse
No announcement yet.

Как се държат климатиците ви в тази жега?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Първоначално публикувано от leketo84 Покажи съобщение
    При мен духа след заряд разбира се 7.2 градуса въздушна струя
    7,2 градуса е средна стойност има значение каква е външната температура.166 не се слави с мн силен климатик!
    5 Ланчии зад гърба си!
    И една Alfa 166 със смесени чуства засега!

    Comment


    • #62
      Първоначално публикувано от v1play3r Покажи съобщение
      Конкретно при мен .. При външна температура над 30-35градуса и климатика на место е гола вода. Колата вдига температура доста над 90 дори 100 градуса на мотора и не охлажда грам... Предполагам пише така защото перката духа точно към датчика на термостата,но през всички положения е зле работата. На дълго няма проблем,вътре става хладилник.Може би ми трябва чистене на радиатора ..?
      Да ти проверят ТРВ-то. При мен това беше проблем с не доброто охлаждане. Мерси на колегата, който ме насочи.

      И да .. климата на 166 е гола вода.
      Alfa Romeo Brera 2.4 JTDm 210 кавала ... и малко отгоре
      Alfa Romeo 159 1.9 JTDm SW .. бързият влак
      Renault Clio DCi 2018 .. без коментар .. да е щастлива жената

      Comment


      • #63
        Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщение
        От влагата се развиват бактерии и за това мирише , ако пускате да подуха топло за изсушаване преди да слезете няма да има влага

        Тъпите шведи от Волво са го решили тоя проблем много прагматично - всеки пък, когато загасите мотора, след като климатика/компресора е работил, вентилатора на парното работи още около 10-15 минути - за да изсуши изпарителя.

        Доста ефективно и простичко решение. Ама много се стреснах първия път - гася и тръгвам да слизам, а вентилатора се разфуча - и изобщо не реагира на бутоните и врътките. Реших, че е залепнало някое реле или нещо подобно...
        Volvo XC90 D5 '06
        Alfa Romeo Spider 2.0 '90
        Lancia Ypsilon 1.2 '00



        ex Alfa Romeo 156 1.9 JTD SW Distinctive '02
        ex Jeep Grand Cherokee 3.1 TD Limited '00
        ex Alfa Romeo 166 2.4 JTD Q2 '99

        Comment


        • #64
          Първоначално публикувано от pinko Покажи съобщение
          Тъпите шведи от Волво са го решили тоя проблем много прагматично - всеки пък, когато загасите мотора, след като климатика/компресора е работил, вентилатора на парното работи още около 10-15 минути - за да изсуши изпарителя.

          Доста ефективно и простичко решение. Ама много се стреснах първия път - гася и тръгвам да слизам, а вентилатора се разфуча - и изобщо не реагира на бутоните и врътките. Реших, че е залепнало някое реле или нещо подобно...
          Всички гениални неща са прости понякога се питам какъв е шанса да се пипне легионерска болест в колата.
          Last edited by lordliness; d.m.y г., 11:31.
          Не всички, които се скитат, са изгубени.

          Comment


          • #65
            Първоначално публикувано от pinko Покажи съобщение
            Тъпите шведи от Волво са го решили тоя проблем много прагматично - всеки пък, когато загасите мотора, след като климатика/компресора е работил, вентилатора на парното работи още около 10-15 минути - за да изсуши изпарителя.

            Доста ефективно и простичко решение. Ама много се стреснах първия път - гася и тръгвам да слизам, а вентилатора се разфуча - и изобщо не реагира на бутоните и врътките. Реших, че е залепнало някое реле или нещо подобно...
            Как се отразява върху живота на акумулатора това решение? Иначе наистина звучи прагматично и рационално, но ако е за сметка на ХХХ левов акумулатор, то е от пусто в празно.
            Skoda Superb II 2.0TDI Laurin&Klement EX-Alfa Romeo 166 2.4 JTD '99 Edizione Sportiva EX-Volvo S80 2.5D Summum

            EX-Alfa Romeo 33 1.3 Boxer

            Comment


            • #66
              Никак, акумулатора е направен да отдава и приема електричество, едно палене го натоварва много повече.
              Не всички, които се скитат, са изгубени.

              Comment


              • #67
                Първоначално публикувано от andro88 Покажи съобщение
                Как се отразява върху живота на акумулатора това решение? Иначе наистина звучи прагматично и рационално, но ако е за сметка на ХХХ левов акумулатор, то е от пусто в празно.
                Ми явно не се отразява негативно, след като оригиналният акумулатор издържа близо 6 години и си въртеше и на минус 20 - смених го тая зима не защото не държеше ток, а по-скоро профилактично, заради невижданите студове...
                Volvo XC90 D5 '06
                Alfa Romeo Spider 2.0 '90
                Lancia Ypsilon 1.2 '00



                ex Alfa Romeo 156 1.9 JTD SW Distinctive '02
                ex Jeep Grand Cherokee 3.1 TD Limited '00
                ex Alfa Romeo 166 2.4 JTD Q2 '99

                Comment


                • #68
                  Здравейте колеги!Не ми е ясно само като пусна климатика на AUTO и го направя примерно на 20градуса-вентилатора трябва ли да е на макс, за да достигне тази температура в купето и дали после ще се изключи,или работи постоянно помогнете....

                  Comment


                  • #69
                    В зависимост от температурата в купето. Ако разликата е голяма пуска вентилатора на макс, но ако не е повече от 2-3 градуса го пуска по леко. В момента в който доближи или достигне тази температура намаля скоростта, но при мен никога до сега не е спирал напълно, а продължава да духа на 1-2 чертички.

                    Comment


                    • #70
                      Щом си на Аuto, винаги духа.По-силно или по-слабо в зависимост от температурата в купето, спрямо зададената.
                      Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic

                      Comment


                      • #71
                        благодаря много,значи когато разликата в температурата е висока като го пусна на AUTO вентилатора тръгва до дупка и постепенно като охлажда и намалява градусите сам си регулира скоростта и намаля степента на въртане

                        Comment


                        • #72
                          Авкорс колега, откри т... вода

                          Comment


                          • #73
                            Моя климатик за момента охлажда чудесно , почти веднага почва да духа студено и при рециркулация навъздуха ефекта е още по- бърз.Миналата година го вкуумираха, сложиха стотина грама масло, ако не се лъжа и точно 700 гр. фреон.При фул ауто на 24 градуса направо си е студено.
                            Не всички, които се скитат, са изгубени.

                            Comment


                            • #74
                              Моя климатик си работи също добре,в големите жеги започва да духа студено почти веднага(30-60 сек.).Колкото до вървежа, имам наблюдение че само с малка скорост или на празен ход се разбира когато се включи компресора.Не винаги но все пак е факт че спъва колата в определени моменти,за сега не ми е ясно на какво се дължи това.При ускоряване не съм имал проблеми освен когато колата е на ниска предавка и малка скорост.

                              Comment


                              • #75
                                Първоначално публикувано от Pepko-Bepko Покажи съобщение
                                166 не се слави с мн силен климатик!
                                Според мен 166 си е с много балансирана климатизацията, стига да я управляваш адекватно и всичко да работи нормално - не забравяйте, че човешкото тяло не може да се охлади бързо във въздушна среда, както например във водна.
                                Alfa Romeo 146 1.6 TS '97
                                Alfa Romeo 166 2.0 TS '02
                                Alfa Romeo GT 1.9 JTD '05
                                sigpic

                                Comment

                                Working...
                                X